Вчимося ювелірному етикету

post_border
15.02.2021

Тренд на ексклюзивність давно став частиною життя сучасного суспільства. Можливість доторкнутися до статусних речей, які втілюють в реальність найсміливіші мрії про розкіш, стиль і досконалість – неоціненні. Ювелірні прикраси є частиною гармонійного образу, але вміння їх носити вважається мистецтвом, з розумінням якого треба народитися або якому треба вчитися протягом життя.


Не дарма ікона стилю, принцеса Діана, з вродженим аристократичним смаком та бездоганним вихованням, маючи особливу слабкість до ювелірних виробів, вміла їх носити так, як ніхто інший. Її природне вміння бачити красоту та гармонію навколо себе дозволяло віртуозно стилізувати прикраси, поєднуючи їх з образами в одязі. Цим вмінням Леді Діана відкрила нову сторінку в історії ювелірного мистецтва та моди. Багато хто пам'ятає, як Ді носила легендарний сет з сапфірами й діамантами від Будинку Asprey, який отримала у якості весільного подарунка від королівської сім'ї з Саудівської Аравії. З її легкої руки, розкішна тіара іноді перетворювалася в чокер на оксамитовій стрічці, доповнюючи неймовірної краси сережки з великими сапфірами, що підкреслювали красу очей цієї дивовижної жінки.

Принцеса Діана знала й про те, що прикраси з перлами можна вважати найбільш доречними як для неформальних вечерь, так і для офіційних заходів. Її улюблений чокер з сапфірами й перлинами ідеально комбінувався з будь-якими сережками, підкреслюючи розкіш чорного оксамиту та синього шовку на платті.


Ці важливі тонкощі треба знати та застосовувати на практиці. Саме тому бренд KIMBERLI JEWELRY HOUSE провів унікальний закритий клієнтський захід присвячений ювелірному етикету. В його рамках, під легкі саундтреки та ігристе біле вино, в атмосфері вільного простору й модних луків пройшов майстер-клас від Інеси Пшеничної та міжнародної консалтингової компанії
 ILC з демонстрацією кращих ювелірних виробів марки KIMBERLI.

     

Захід пройшов у колаборації з партнерським бутиком DOMINO.
     

Чому саме такий формат?

Тому, що Інеса Пшенична – це президент Innovation Luxury Consulting, єдиний у Східній Європі фахівець, що володіє експертними знаннями, які дозволяють легко орієнтуватися у світі розкоші й індустрії люкса, дотримуватися протоколу та розбиратися в трендах.       

                   

Працюючи з клієнтами з багатьох країн миру, Інеса має досвід праці з такими брендами, як ЦУМ (Україна), Marriott Hotel Group (Greece), KAMINSKYI CLINIC, автомобільні гіганти преміум сегменту, Private Banking Укрсиббанк BNP Paribas Group, Italdizain Group і багато інших.

Тому, що DOMINO GROUP – це успішний проєкт, професійні байєри та стилісти якого з 1993 року допомагають клієнтам складати неперевершені образи й комплекти класу «luxury».  

Саме цей авторський майстер-клас був спрямований на занурення клієнтів KIMBERLI JEWELRY HOUSE в історію виникнення та розвитку ювелірного етикету, знайомство з його основними правилами та законами. Основними тригерами цього насиченого дня стали сучасні тенденції у ювелірній моді та вміння комбінувати, міксувати та обирати для себе найкращі ювелірні образи. Саме так, як це робила чарівна Ді.


Клієнтам KIMBERLI вдалось не тільки «прокачати» уміння дотримуватися почуття міри, робити акцент на зони, вибирати прикраси відповідно до зовнішності, віку та обставин, але й навчитися не боятися експериментів, грамотно поєднувати кольори та каміння. Чоловічі прикраси Інеса також не оминула своєю увагою, адже й для сильної половини людства прикраси стали must have гармонійного образу.

Головне, про що говорила спікер – це створення власного, унікального стилю на основі ювелірної бібліотеки з кращими зразками дорогоцінних прикрас.


Саме так, з любов'ю й турботою до себе, з глибоким розумінням сенсу потрібно підходити до вибору прикрас. Наша порада клієнтам: носіть те, що до душі й по серцю, вибирайте краще, інвестуючи в себе й в майбутні покоління, разом з KIMBERLI JEWELRY HOUSE.

 

 

Коментарі
Поки немає коментарів
Написати коментар
39 + ? = 45