10% OFF
Крути колесо бажань KIMBERLI та вигравай головний приз - ДІАМАНТ.
Даруємо подарунки до кожного оплаченого замовлення. Відправ свій номер телефону та зарезервуй свій приз.
Приз буде обрано за допомогою рандомайзера. Ви отримаєте смс-повідомлення з промо-кодом на приз після оформлення замовлення.
Акція діє з 15.02.2024 до 26.02.2024
*Промо-код можна отримати лише один раз на один номер телефону.
*Не розповсюджується на товари з категорії OUTLET!
Хто і чому зараз купує прикраси?
Незважаючи на війну, золоті та, зокрема, діамантові вироби зберігають свою інвестиційну привабливість і навіть здобули нову категорію покупців. Хто і що тримає ювелірний ринок на плаву, ЕП розповів Ігор Ільчишен, засновник ювелірного будинку «Кімберлі». "Мінфін" виділив головне.
У перші місяці війни бізнес ніби завмер, а тим паче ювелірний. Усі думали про те, як убезпечитись, а потім про релокацію. До речі, ювелірний бізнес дуже складно перемістити в іншу частину країни, а тим паче за кордон.
Майстри у нас на вагу золота, а то й більше. Усі не переїдуть на нове місце, а знайти в короткий термін новий персонал потрібного профілю не тільки складно, а просто неможливо.
Цінність діамантів як інвестицій
Більшість наших старих клієнтів переїхали за кордон і ми втратили значну частину аудиторії. Але, за деякими позиціями ювелірного бізнесу, попит навіть зріс — золото теж купують для інвестицій. Золоті прикраси дозволяють довгостроково вкласти кошти із невеликим ризиком.
В Україні зараз обмежена можливість для вкладень, багато інвестиційних інструментів стали недоступними, наприклад, цінні папери, крім державних, звісно. Та й до інвестицій у нерухомість ставляться з обережністю.
Залишилися депозити та державні облігації. А ось діаманти свою інвестиційну привабливість завжди мають — дорогий актив, який, умовно кажучи, займає мало місця в кишені. Як інвестиції вони не приносять великих доходів, але корелюють з інфляцією і стабільно зростають у ціні.
Хто і які прикраси купує навіть у війну
Три-чотири місяці війни ми відчували, що ринок на паузі. Але, на щастя, з травня-червня минулого року розпочалося поновлення роботи і ювелірних магазинів, і виробництв.
Через рік у доларовому еквіваленті попит на діамантові прикраси спав на 50%, у гривневому десь на чверть. Хороша новина у тому, що українці навіть у війну продовжують купувати ювелірні прикраси.
Відновленню попиту сприяє патріотичний маркетинг. Навіть у темний час людина хоче порадувати себе, купує одяг із патріотичною символікою, у тому числі й прикраси. Це те, що допомагає підживлювати внутрішню стійкість.
Ми, наприклад, випустили патріотичну колекцію із жовтими та синіми сапфірами. Та й багато виробників тепер мають у своєму активі дизайн у кольорах нашого прапора. Це має попит.
Щодо масового сегменту, то тут ювелірний бізнес отримав навіть нового цільового покупця — це військовослужбовці, особливо у прифронтових зонах. Наші захисники часто купують ювелірні вироби, щоб підтримати, порадувати кохану, матір чи сестру.
Незважаючи на війну, ювелірний ринок, зокрема діамантовий, тримається на плаву. Грамотний маркетинг, залучення нових категорій покупців дає привід оптимізму надалі.